Szanowni Państwo,

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie BHP, PPOŻ, pierwszej pomocy oraz opracowania dokumentacji powypadkowej w Państwa zakładzie pracy.
Oferujemy szkolenia wstępne i okresowe dla wszystkich pracowników Państwa firmy (w tym dla kadry kierowniczej-obligatoryjnie). Służymy bogatą wiedzą i doświadczeniem.
Zapewniamy również dostęp do informacji, popartych przepisami i formularzami zgodnymi z aktualnym stanem prawnym.

Wykonujemy wszystkie zadania wynikające z Kodeksu Pracy oraz innych aktów prawnych dotyczących zagadnień BHP.

  1. Szkolenia wstępne BHP
    • Dla kadry kierowniczej
    • Dla pracowników biurowo – administracyjnych
    • Dla stanowisk robotniczych
  2. Szkolenia okresowe BHP
    • Dla pracodawców
    • Dla kadry kierowniczej
    • Dla pracowników biurowo – administracyjnych
    • Dla stanowisk robotniczych
  3. Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku pracy
  4. Przeprowadzenie postępowania powypadkowego
  5. Pełna obsługa firmy w zakresie BHP (ustalenia indywidualne w zależności od liczby pracowników, rodzaju działalności, występujących zagrożeń i uciążliwości…)
  6. Wykonujemy wszystkie zadania należące do zakresu działań służby BHP na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Serdecznie zapraszamy do współpracy.
W ramach pełnej obsługi firmy oferujemy m.in.:

  1. szkolenia wstępne i okresowe BHP,
  2. prowadzenie kompleksowych i problemowych kontroli stanu BHP,
  3. audyty stanu BHP,
  4. sporządzanie okresowych analiz stanu BHP,
  5. udział w ocenie ryzyka zawodowego,
  6. pomoc w opracowywaniu instrukcji ogólnych BHP i stanowiskowych,
  7. doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy w odniesieniu do BHP,
  8. udział w dochodzeniach powypadkowych,
  9. prowadzeniu wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów w zakresie BHP,
  10. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
  11. udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  12. udział w ocenie założeń dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy, albo ich części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
  13. wykonywanie tabel norm przydział odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
  14. reprezentowanie klienta w przypadku kontroli organów kontroli np.: PIP i PIS,
  15. inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby BHP.W ramach usługi współpracujemy na podstawie umowy stałej współpracy. Oferty są przygotowywane po uprzednim, dokładnym zapoznaniu się z potrzebami klienta, specyfiką działalności i zawsze są indywidualnie uzgadniane z klientem.Kodeks Pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr. 21, poz. 94, ze zm.) w art. 15 nakłada na pracodawcę obowiązek zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Za stan BHP w zakładzie pracy zawsze odpowiada PRACODAWCA (art. 207 §1 Kp).